Princip podnikání tu funguje již od nepaměti. Je otázkou, zda to současní podnikatelé mají s objevem moderních technologií jednodušší anebo naopak se musí potýkat až s příliš vysokou konkurencí. Není žádným tajemstvím, že prvního roku života se dožije přibližně polovina firem. Co tedy odděluje pomyslné zrno od plev? Jak obstát i mezi zkušenějšími konkurenty a jaké prostředky k tomu použít? Vyplatí se investovat do reklamy a jak na reklamní obsah i s omezeným rozpočtem?
Většina začínajících firem se potýká z dvěma zásadními problémy: nedostatečným povědomím a nedostatečným rozpočtem na reklamu. I z tohoto důvodu se stále více z nich orientuje na sociální sítě. Reklamní obsah je zde samozřejmě placený, stejně jako kdekoliv jindy. Ovšem řeč teď není o reklamě jako takové. Založení profilů na sociálních sítích je dnes ještě stále zdarma. Sice už k začínajícím podnikatelům nejsou z hlediska reklamního obsahu natolik vstřícní jako při jejich prvních letech fungování, ale jejich založení a spravování je zdarma. Profily na sociálních sítích jsou velmi dobře dohledatelné, čitelné a mají daleko větší dosah než třeba reklama v televizi. Není se tedy čemu divit, že mnoho firem teď směřuje svojí reklamu právě sem.
Další možností jsou webové stránky. Možná nutnost, ale i přežitek. Vždy záleží na produktech či službách, které chcete nabízet. Pokud je vaším primárním cílem obchodování přes internet, jejich vytvoření se jen těžko ubráníte. S jejich tvorbou či následným spravováním může pomoci reklamní agentura Rokycany, která má s touto problematikou dlouholeté zkušenosti. Nápomocní však mohou být i v tvorbě reklamního obsahu, či tvorbě produktových fotografií.
Mnoho začínajících webů se potýká s malou návštěvností, která je do jisté míry zapříčiněna algoritmem vyhledávání internetových vyhledávačů. Co to vlastně ve zkratce znamená? Zákazníci si k vám zkrátka nemohou najít cestu.