Home > Podnikání > SEO jako prostředek ke zvýšení návštěvnosti webu

SEO jako prostředek ke zvýšení návštěvnosti webu

Dnes už je na trhu jen hrstka firem, která nespravuje své vlastní webové stránky. Je to pochopitelné, jedná se o platformu, kam většina potencionálních zákazníků zavítá, pokud se o vás chce dozvědět něco bližšího. Ovšem nově vzniklé webové stránky mají velmi často problém s nízkou návštěvností. To má za následek nízký zisk a následný úpadek firmy. Má tento problém vůbec nějaké řešení nebo ještě lépe, je mu možné předcházet. Věřte, že to možné je. Postačí k tomu správná optimalizace pro vyhledávače, ve zkratce zkrátka SEO.

Co to vlastně SEO je a jak webům pomáhá?

Možná už jste tuto zkratku ve spojitosti s webovými stránkami zaslechli. Zkratka SEO pochází z anglického slovního spojení „search engine optimization“, což v překladu znamená optimalizace pro vyhledávače. Proč je ale vůbec něco podobného potřeba?

SEO optimalizace

Internetové vyhledávače pracují s určitými algoritmy, které mají uživatelům internetu předkládat URL odkazy, které se nejvíce přiblíží jejich požadavkům. To je určitě chvályhodné, ovšem nově vzniklé weby tak trochu „ostrouhají. Nesplňují totiž parametry jako je důvěryhodnost, stálá návštěvnost či určitá historie. Internetové vyhledávače je tak jednoduše uživatelům internetu předkládají až daleko za ostatními. To má za následek velmi nízkou návštěvnost. Právě správnou optimalizací webové stránky je možné toto změnit.

online marketing

Slyšeli jste už o SEO optimalizátorovi nebo SEO webdesignu? Jedná se o klíčové prvky, bez které se žádná optimalizace neobejde. Ovšem jenom to bohužel nestačí. Neméně podstatná je i práce s webem, pravidelné aktualizace, psaný a poutavý obsah nebo práce s klíčovými slovy. Mnoho webů na správnou optimalizaci nedá dopustit, je ale i řada firem, které spíše odrazuje. Hlavním důvodem je delší proces a viditelné výsledky třeba až po půl roce. Výsledky jsou ale na druhou stranu trvalé.